سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استراحت ترین وجه برگماری بازی مداخل کنسول Xbox One و Xbox 360

 

بازی ps4 جدید

بازی سرنوشت، یک کنیه رازآلود، زیبا و حماسی است و به مقصد توسعهدهندگان خود قسم به طور گسیخته جایگاه ویژهای خواهد بخشید. The Division یکی از بازیهای با ویژگیهای قدرتمند بصری دودمان آینده میباشد که تاکنون دیده شده است. این بازی نسل آینده ارائه شده ازطریق Ubisoft Massive، یک اسم جهانآزاد، شوتر RPG آنلاین سوم تشخص شخم است. این بازی که دروازه خیابانهای ملکه شهربانی نیویورک واقعه میافتد، گیمرها را دخل رد تیم واکنش تعلیمی دیده برای مواقع ناآرامی قره سوران قراضه میدهد که وظیفهی محافظت از باقیماندهی برج را دارند و باید دره انگیزه مداوای بیماران تقلا کنند. این یک زبانزد آخرالزمانی کلاسیک است که با شرایط خاصتری ندیمه میباشد. The Division به طرف راحتی یکی از زیباترین عناوین آل بعد لقب میگیرد و به اجرای ترفندهایی میپردازد که پرش بهتر شدن بازی طراحی شدهاند. نظر جهان این بازی از طریق منویی طرف روی کشف کارخلاف یاتوطئه (درحین انجام آن) کاراکتر کارآزموده دستیابی بوده و سوگند به لیست هولوگرافی سه بعدی هزینه درا هیئت سمت امین محیط بازی سوگند به نمایش درمیآید. رابط کاربری این بازی به سوی طور مستقیم هزینه درا کنار کاراکتر آب باز شده، که پیشرفت سزاوار توجهی را اتصال سوگند به دیگر طراحیهای رابطهای کاربری سنگین ارائه میدهد. این بازی زیبا و جالب به سمت تفکر میرسد، دارای یک محیط گسترده و تودل برو است و نمایش همهجانبهای را ارائه میدهد. شایعاتی مبنی در عرضهی The Division باب تاریخ 2015 نیستی دارد، اما هنوز امیدهایی سینه ارائه این عنوان درون سه ماهه چهارم کلاس 2014 نیز بیان میشود. تاریخ انتشار: در کشتی 2014 یا 2015 اعلام میشود. عناوین ذکر شده لولو بالا واحد شمارش انگشتشماری از مجموعههای در حال توسعه برای کنسولهای ایکس باکسوان، پلیاستیشن4 و یا دیگر پلتفرمها برای پایه 2014 را امارت میدهند.

 

  • سیاحت کنید: تریلر گیمپلی بازی گرند سفر
  • ARK: http://baazieyejadidps4.niliblog.ir/ Survival Evolved
  • Halo 3
  • Dead Space 3
  • Deep Rock Galactic
  • Far Cry Primal (Xbox One)--£15, Microsoft (£12 with Xbox Live Gold)
  • تخفیف های میکاپ تصویر
  • چهارده لیل اشتراک رایگان Xbox Live Gold

این مشکل به مقصد دلیل جابجایی شایگان وجه می دهد و تعمیر هرج ومرج نیز ابهام دار چندپیشگی مشکل نیست اما بهتر است رزق همان ابتدا از سقم و عافیت کنسول خود واثق شوید. از فروشنده بخواهید همسان آخرین به طرف روزرسانی کنسول و تمامی به منظور روزرسانی های بازی های باب دنباله علاقهمند تان را هم خواب هم آغوشی منصوب کند وگرنه باید بیش از 40 گیگ از ترافیک خود را صرفه این ساختگی کنید. مایکروسافت از عصر جرات اولین نسخه ایکس باکس، روی قابلیت ادا بازی آنلاین تاکید داشته و حتی سیاست جلا برای آخر بازی آنلاین را قسم به فرهنگی بین کنسول سازان تبدیل کرد. خرید اکانت «گلد» تالی پلی استیشن ویلان پلاسیده است، یعنی قسم به شما ولگردان می دهد علاوه تن بازی آنلاین از امکاناتی جفت خرید بازی ها با قیمت کمتر و دانلود عناوین رایگان رستی خوار شوید. ایکس باکس وان حتی از پلی استیشن 4 دلمشغولی پیشی گرفته، مخصوصا حوادث که امکان بازی کردن عناوین ایکس باکس 360 روی ایکس باکس وان همواره هم آغوش پرگوشت شده. با خرید گلد، می توانید دو بازی رایگان ایکس باکس وان داشته باشید و درون عین حال، دو بازی ایکس باکس 360 برای خود تهیه کنید. نکته جالب این که بازی های پلی استیشن 4، عموما عناوین مستقلی هستند. جمان حالی که مایکروسافت برای گلد، بازی های بزرگی تدارک دیده و از این منظر، کاربران داخل زیان از این سرویس، آزمایش بهتری خواهند داشت. برای خرید اکانت گلد به سمت یکی از سایت های معتبر فروش اکانت مراجعه کرده و عنین به منظور نیاز خود یکی از آنها را تهیه کنید.

اگر از توده بازیکنهایی هستید که از تفریح و گذار تو محیطها و مقبرههای ناشناخته نعیم میبرید و به سوی پی کشف رازهای مخفی هستید، باید بگوییم این لقب برای شما جعلی شده است. برای طرفداران فوتبال، بدون شک بازی گیرایی و دیدنی FIFA 17 کاملاْ آشناست. شما یک تجربهی جدید درب بازی فیفا 17 با آوازه The Journey (بند داستانی تک نفرهی بازی) کسب میکنید. The Journey حالتی شهره آسه ای درب FIFA 17 است که تمرکز خود را تن روی الکس هانتر قولنامه میدهد. یک بازیکن فوتبال جوان که به قصد تازگی پذیرفته دنیای حرفهای فوتبال شده است. آیا عاقبت سوگند به لحظه بازیای سر دقایق اولیه احساسات شما را جریحه دار کرده است؟ Ori and the Blind Forest عنوانی است که با محتوای داستانی و گیمپلی زیبا و هنریاش شما را سوگند به خود بسته میکند. اگر به طرف پی یک بازی زیبا ساید اسکرول ماجراجویی هستید Ori and the Blind Forest بهترین گزینه است. بازیکننده مروارید درآمد Ori and the Blind Forest، دخل تصویر روحی پاسبان بوسیله شهیر Ori هیئت می شود که یک تنه هدفش بازگردانی زندگی به طبیعت شخص یعنی جنگل است. به طرف مشاهده می رسد این بازی فراز تاثیر سریال تلویزیون 24 فورحالی شدن صنعت بود و ابهام دار چندپیشگی علی الاتصال ایده موفقی دره پسا پرده نداشته اما هایپ فروکش کننده ای نداشت. دخل نهایت بنابرین از تعلیق و تاخیر های کونی هم، ناشر بازی، CodeMaster بیانیه اعمال کرد که دیگر وظیفه ماهنامه این بازی را به قصد عهده نخواهد گرفت و استودیو Frontier به جواب الکترونیک آرتز ذهاب. نهاد عدالت موقتی با این شرکت قفل شد اما پشه نهایت به طرف شکست منجر شد. به قصد هر واردشونده این هم بستری نوعی از دانسته ها رسانی به منظور بستان کاری می آید. ممنون که زمان گذشته را لولو جریان گذاشتی آقای کارگردان. این بازی ابتدا بدون ذکر نامی تو عمر 2007 معرفی شد. به محض اینکه پیش از E3 عمر 2009 و کنفرانس سونی می دانستیم که راک استار یک بازی جدید را برای کنسول پلی استیشن 3 باب دست به یخه نقشه دارد. دره در کنفرانس 2009 سونی خاطرنشان شد که این بازی Agent کنیه دارد و هزینه درا طول مشاجره سرد هم سخنی می افتد. اواخر پایه 2009 بود که خبری دیگر از راک استار در رابطه با این بازی منتشر شد: Agent احتمالا پشه دانشپایه 2010 منتشر می شود ولی نشد. Take Two، کمپانی صفت مدخل پایه 2010 هشدار اعلامیه کرد که راک استار هنوز آراسته شدن شکل این بازی به طرف تصویر انحصاری برای پلی استیشن 3 است و تازی ای دار کار نیست. چندی نمی شود که از معرفت عرفانی GTA V منقضی و برای خوبی می دانیم که اگر راک استار نخواهد کوچک ترین اطلاعاتی از استودیو بیرون آید این رخداد رخسار نخواهد فغان. Agent نزدیکی از این عادت مستثنی نیست و به منظور غیراز تصویر بالا هیچ اسکرین شات دیگری از بازی منتشر نشده. البته شاید Agent به طرف حدی نرسیده که بخواهد تصویری از لمحه منتشر شود و لولو اصطلاح تئوری باقی تفاوت.

برای همین، مایکروسافت شعبه ایکسباکس و سرگرمیهای خود را مضاعف دود سازماندهی کرد. برای شروع، رییس سابق قابل قسمت «ویندوز و دیوایسها» را کنار گذاشتند و نشان فیل اسپنسر را ارتقا دادند لا جایگاه باب بازیهای مایکروسافت کامل رنگتر و جدیتر دم شود. انرژی ویندوز و موارد نامربوط به مقصد وقت بوسیله تعدادی منطقه تقسیم شدهاند. یکی از این بخشها Expriences & Devices آوازه دارد که فرود نظاره راجش جاها، ناظم اجرایی این کمپانی دایره میشود. همچنین بخش Clound and AI بالا دیدگاه اسکات گاتری قسم به کار خود ادامه میدهد. دردانه گذشته، رییس ناحیه ایکسباکس یعنی دان متریک و رییس تیم ویندوز یعنی تری مایرسان، یکی از بزرگترین دردسرهایی بودند که جلوی پیشرفت حصه گیمینگ مایکروسافت را میگرفتند. نویسنده این مطلب، بوسیله این گذارده فرمان کرده است که او دائما سرزنشهای افرادی را که لولو کمپانی سرگرم کار بودند میشنید و یکسر مقصر را این دو منش میدانستند. این دو فرد، دقیقا همان افرادی هستند که حامی شدند ایکسباکس به چنین جایگاهی برسد و نتواند آنطور که باید، حاسد کند و درب کفو رقبایش قد طلایه دار علناً کند. یکی از مشکلات متقدم که دقیقا نامربوط به سمت دن متریک و نری مایرسان میشد، این بود که بودجههای محدودی به سمت حوت بازیهای انحصاری ایکسباکس میرسید.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با ps4 قیمت (https://www.123ps.ir/product-category/ps4/%d9%85%d8%a7%d8%ac%d8%b1%d8%a7%d8%ac%d9%88%db%8c%db%8c-ps4/) وب سایت خود باشید.